WTF? IS THIS FOR REAL?

Posts

K-hos
whoa You guys are hi-chaining without me? That's just not right. :<
721
Is it just me or does it look like he came straight out of Twilight.
Puddor
if squallbutts was a misao category i'd win every damn year
4998
He looks like a zombie to me. Can't believe they did this. Dante from DMC3 partially inspired one of my characters and that was just because he looked badass.

TT-TT
The battles look so slow in the trailer! I was getting bored to tears. This will be a failure. FAILURE! It can never compare:


For those who have not played DMC before, you now know why we can't accept this >:(

(Also, the emo Dante has tiny guns compared to DMC 1-4 Dante.)
They turned him into a transexual
Dante always looked emo and the trailer looks alright. Haven't finished DMC4 yet, though.
post=205087
post=205072
Whatever. It's just a game. Just because the main character changed his looks, doesn't mean that the game is automatically doomed to fail.
max payne ;__;
This whole new reboot concept is wrong on so many levels... his handgun can shapeshift into a pike and a axe from what I saw! He smokes.. dante was too badass to do shit like that! I bet they'll have a plotpoint where his hair turns grey as well. The whole point of devil may cry was the over the top storylines and the gameplay to match it. Also the reboot will be set in a whole new universe.. which will proberly have Trish, Lady and Virgil
given a Tameem style makeover D:

Ratty524
The 524 is for 524 Stone Crabs
12986
post=205148
Dante always looked emo and the trailer looks alright. Haven't finished DMC4 yet, though.

More like a typical, Japanese pretty-boy in my eyes. I haven't played this series, but I can tell right off the bat that this is going into a nasty direction.

The Trailer looked absolutely lame, to be honest. On the other hand, the video that was posted of Dante in the previous games have so much flare to them.
Japanese pretty-boy Dante was the DMC3 one. DMC1&2 Dante was more older/mature looking. At least IMO.
post=205096
Is it just me or does it look like he came straight out of Twilight.


K-hos
whoa You guys are hi-chaining without me? That's just not right. :<
721
That is one of the best photoshopped images I've seen.
I love the "I <3 Bella Jacob" addition to it.
Despite
When the going gets tough, go fuck yourself.
1340
why does he have a brit flag on him?


some sort of punk fashion statement?


or a british heroin addict?
post=205294
why does he have a brit flag on him?


some sort of punk fashion statement?


or a british heroin addict?
both, i'd imagine

btw:



mega badass right here
post=205294
why does he have a brit flag on him?


some sort of punk fashion statement?


or a british heroin addict?

robert pattinson: definitely not a british actor
Dudesoft
always a dudesoft, never a soft dude.
6309
post=205340
post=205294
mega badass right here
This was one of the funniest things in gaming.
Dudesoft
always a dudesoft, never a soft dude.
6309
tardis
is it too late for ironhide facepalm
308
post=205340
post=205294
why does he have a brit flag on him?


some sort of punk fashion statement?


or a british heroin addict?
both, i'd imagine

btw:



mega badass right here



yeah capcom does not have a great batting average in this respect
It's not like you can see the spastic asshole jumping around the screen when you're playing.